کسب مقام اول بخش طراحی و پیش از چاپ (آثار نفیس) هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ توسط شرکت!
روزنه

چشم انداز

چشم انداز

 استانداردهای بین‎المللی در روند توسعه جهانی، کنترل تضمین کیفیت محصول را با رعایت شاخص‎های کیفیت، سرعت و سهولت، ارزانی و در نهایت کسب اعتماد و رضایت مشتری و افزایش سود دهی شرکت، شیوه‎های زیر را راهبری می‎نماید:
 1. ایجاد کمیته‎ مرکزی «تحقیق و توسعه» (R&D) و زیر کمیته‎های علمی – پژوهشی؛
 2. ایجاد مدیریت مشارکتی با تشکیل کمیته‎های اجرایی- کارشناسی؛
 3. تشکیل کمیته مرکزی ISO و زیر کمیته‎های نظارتی آن در بخش‎های مختلف؛
 4. تقویت مدیریت منابع انسانی (اصلاح فرآیند جذب، نگهداشت، ارزشیابی عملکرد، ارتقاء و ... نیروی انسانی)؛
 5. تقویت مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی (مرکز پژوهش و اطلاع رسانی)؛
 6. تقویت و توسعه IT و افزایش امکانات و دانش دیجیتال در شرکت.

1. کمیته مرکزی «تحقیق و توسعه»(R&D) و زیر کمیته‎های علمی – پژوهشی
 به منظور برنامه‎ریزی استراتژیک در حوزه سخت‎افزار (ماشین‎آلات و تجهیزات) و پیش‎بینی اقتصادی در تولید محصولات در زمان حال و آینده، در ک موقعیت‎های بحرانی و مدیریت آن، ارائه مدل‎های مختلف آماری از روند رو به توسعه شرکت و تجزیه و تحلیل آمار برای تصمیم‎گیری، مطالعه در مورد بهبود روش‎های فرایند تولید، انتقال دانش‎ فنی و بهره‎مندی از فناوری نوین صنعت چاپ در دنیا، گردآوری و ارزیابی‎ تازه‎ترین یافته‎های علمی و فنی در رابطه با ماشین‎آلات و دستگاه‎های پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ، مشاوره با کارشناسان خارجی و داخلی خبره، پیرامون افزایش ضرایب امنیتی در ارواق بهادار و اشکال متنوع چاپی، به تناسب شرایط جهانی، کمیته مرکزی «تحقیق و توسعه» (R&D) با همیاری و همفکری زیر کمیته‎های علمی – پژوهشی خود، به صورت سیستمی، ایفای نقش می‎نماید.

2. ایجاد مدیریت مشارکتی با تشکیل کمیته‎های اجرایی – کارشناسی
 سیستم مدیریت مشارکتی در حقیقت بر این اساس استوار است که مدیریت در اختیار و قدرت برای تصمیم‎‎گیری با تمامی کارکنان و زیر دستان، سهیم و شریک می‎شود و زیردستان نیز با مدیران خود به عنوان رهبران گروه و نه فرماندهان بلامنازع، براستی همکاری و همفکری می‎کنند تا در زمینه‎های گوناگون، تصمیمات مناسب و مفید گرفته شود.
این روش مدیریت که به وسیله مکتب سیستم‎ها و منابع انسانی، مطرح و پیشنهاد می‎شود، در واقع، «منابع انسانی» را کلید و منبع اصلی حل و فصل تمام امور در شرکت‎ها می‎دانند و کار مدیران را به عنوان یک کاتالیزور و عامل تسهیل کننده برای شکوفایی توانایی‎ها و استعدادهای کارکنان می‎شناسد.
بر این اساس، شرکت در حوزه‎های زیر، بیش از بیست کمیته اجرایی- کارشناسی تشکیل داده است:
برنامه‎ریزی استراتژیک (کمیته بهره‎وری و تحقیق و توسعه (R&D) و ارتباط با موسسات خارجی)؛
مدیریت منابع انسانی (کمیته‎های گزینش، آموزش و کار و دانش، ارزشیابی، طبقه‎بندی مشاغل و IT)؛
مدیریت کیفیت (کمیته مدیریت کیفیت یا ISO)؛
مدیریت هماهنگی عملیات (کمیته‎های برنامه‎ریزی، بازاریابی و فروش، ارواق بهادار ريال حفاظت و کنترل، تدارکات مواد اولیه و انبار، تربیت بدنی و معاملات)؛
 مدیریت فنی و ایمنی (کمیته فنی و ایمنی)؛
مدیریت اطلاع رسانی (کمیته اطلاع‎رسانی و تبلیغات)؛
مدیریت رفاهی (کمیته‎های تعاونی مصرف، تعاونی مسکن، وام و بهداشت)؛
مدیریت مالی (کمیته های بودجه، وام و بازرسی داخلی و ادواری)؛

 3. تشکیل کمیته مرکزی ISO و زیر کمیته‎های نظارتی آن
 در جهان امروز، تقاضای محصولات و خدمات ارائه شده توسط سازمان‎های صنعتی، تجاری و خدماتی رو به فزونی نهاده و توقع مشتریان، به ویژه در زمینه کیفیت و استانداردسازی محصولات افزایش یافته است.
شرکت برای حفظ موقعیت رقابتی و توان ادامه حیات اقتصادی، به سیستم‎هایی نیازمند است که هر روز، موثرتر و کاراتر شود تا به بهبود کیفیت و افزایش رضایت مشتری و ارتقای بهره‎وری در شرکت منجر شود.
به همین منظور، کمیته مرکزی ISO برای استقرار بهبود مستمر در فرایند تولید و افزایش کیفیت جامع و فراگیر در همه اجزای سیستم، برای جلب رضایت مشتری، بر مفهوم «بازار محوری» تاکید می‎ورزد. در این مفهوم، تمرکز بر رضایت مشتری است.
لازمه استقرار جامع استانداردها و مدیریت کیفیت فراگیر، ایفای نقش مناسب تمام کارکنان و مدیران و رعایت الزامات ذهنی و فناوری منطبق بر مهارت‎های حرفه‎ای و نگرش‎های علمی آنان است.
طبیعی است علاوه بر تعهد و علاقه‎مندی سطوح مدیریتی؛ ISO و استقرار سیستم کیفیت، وجود انگیزش لازم در کارکنان و کنترل روشن و مستمر بر نحوه عملکرد آنان و افزایش تعهد همه بخش‎ها به استانداردها و خط‎مشی کیفیت، ضروری است.
در این راستا، کنترل کیفیت و ایجاد سیستم کنترل کیفی آماری که قادر به کنترل ورودی‎ها، فرایند تولید و خروجی‎ها باشد، ارزیابی کیفی مواد اولیه داخلی و خارجی، تشکیل فضای مناسب آزمایشگاهی و تهیه مستندات قوی، مکتوب و ماندگار و قابل رجوع برای کیفیت مواد و محصولات نسبت به زمان و ارائه گواهی‎نامه معتبر برای محصولات، استقرار استانداردهای بین‎المللی ISO 9002:2000 و بازنگری سیستم کیفیت در دوره‎های زمانی چهار ماهه، حرکت به سمت استقرار نظام مدیریت جامع (T.Q.M) و ایجا شرایط برای بهبود دائمی و توسعه پایدار، از دغدغه‎های جدی مدیریت شرکت می‎باشد.

 4. تقویت مدیریت منابع انسانی (اصلاح فرایند جذب، نگهداشت، ارزشیابی، ارتقا و ...)
لازمه افزایش بهره‎وری و توسعه کیفیت در شرکت، بهینه‎سازی و مدیریت مطلوب منابع انسانی است. در این راستا، شرکت با تشکیل کمیته گزینش در مرحله جذب، تقویت بخش آموزش در مرحله نگهداشت و ارتقای دانش و مهارت های فنی و علمی کارکنان به تناسب توسعه فناوری، بازنگری در شیوه‎نامه ارزشیابی عملکرد کارکنان و طرح طبقه‎بندی و اصلاح سیستم نیروی انسانی طی برنامه کوتاه مدت و اصلاح اساسی زیر ساخت منابع انسانی با تجدید نظر در «طراحی ساختار شرکت» با رعایت تناسب توانایی‎های علمی و فنی کارکنان با سطح انتظارات شغلی در چاپخانه استاندارد و تحولات فناورانه در سطح جهان طی برنامه میان مدت و بلند مدت می‎باشد.

 5. تقویت مدیریت ارتباطات و اطلاعات (مرکز پژوهش و اطلاع‎رسانی)
روند تحولات صنعت چاپ و فناوری در حوزه علوم ارتباطات و اطلاعات در سطح جهان، به طور روزافزون بر دامنه گستره و تنوع نیازها و انتظارات مشتریان افزوده است.
این مسأله، بیانگر ضرورت و اهمیت فعالیت‎های روشمند و جامع اطلاع رسانی در کنار فعالیت‎های تولیدی و صنعتی است.
به منظور ایجاد نظام جامع «بانک اطلاعات مدارک و اسناد» و بهبود روش‎های اطلاع‎‎رسانی فعالیت‎های شرکت، مرکز پژوهش و اطلاع‎رسانی تأسیس شده است.
در این مرکز، علاوه بر ارائه خدمات اطلاع‎رسانی از طریق منابع و مدارک (مکتوب و غیر مکتوب) به مدیران، سرپرستان و ...، کلیه مدارک نوشتاری و دیداری، شنیداری، گردآوری، بایگانی و طبقه‎بندی شده است و با موضوع بندی‎های مشخص، در قالب «بانک اطلاعات الکترونیکی»، قابل استفاده می‎باشد.
در ضمن، تولید نشریه آموزشی و اطلاع رسانی «راه‎ توسعه» برای مدیران و سرپرستان نظارت بر نحوه تبلیغات محیطی، برگزاری جلسات و نشست‎های عمومی و تخصصی کارکنان، پشتیبانی و به روز رسانی اطلاعات سایت شرکت
www.bmipco.ir و ... از جمله فعالیت‎های اجرایی این مرکز است.

6. تقویت و توسعه IT و افزایش امکانات و دانش دیجیتال در شرکت
توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضرورت انکار ناپذیر امروز جوامع است. این پدیده، نقش موثری در توسعه کمی و کیفی عملکرد شرکت خواهد داشت. بدیهی است شرکت با تأمین امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز و تجهیز به سخت‎افزار و نرم‎افزار مناسب، قادر خواهد بود در توسعه کاربرد IT در فرایند عملیات (امور برنامه‎ریزی تولید، فنی و ایمنی و...) و نیز افزایش دسترسی به منابع اطلاعاتی و نظام‎مند ساختن سیستم مدیریتی از طریق شبکه‎سازی اطلاعات، و تسهیل و تسریع در روابط اداری (اتوماسیون اداری)، استفاده از نظرات مشتریان از طریق پست الکترونیکی (E-Mail)، بهره‎مندی از تجارت و یافته‎های علمی- فنی سایر مراکز چاپ در جهان از طریق اینترنت و ...، اقدامات شایسته‎ای در این حوزه انجام دهد.

کانال تلگرام

نرم افزار امنیتی

مولفه های نرم افزار امنیتی
 (Guilloche)گیلوش
 (Art screen)آرت اسکرین
 (Latent Image)تصویر مخفی
 (Rainbow)رنگین کمان
 (Micro text)ریز نوشته
(Relief)برجسته سازی
(Anti Copy)ضد کپی

اثر انگشت(Finger print)
.........

ادامه

ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 3590
 بازدید امروز : 83
 کل بازدید : 1178103
 بازدیدکنندگان آنلاين : 5
 زمان بازدید : 0/0469