به وب سایت شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران خوش آمدید!
روزنه

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 3230
 بازدید امروز : 618
 کل بازدید : 1254424
 بازدیدکنندگان آنلاين : 15
 زمان بازدید : 0/0469
تعاونی مصرف

تعاونی مصرف

تعاونی مصرف کارکنان شرکت چـاپ ونشر بانک ملی ایران با درایت مدیر عامل محترم شرکت و پیگیری تعدادی از همکاران (مؤسسین تعاونی)، در سال ۱۳۷۸ به شمارة ثبت ۱۵۹٠۹٠ با سرمایة 50/000/000 ریال با هدف تـأمین نیـازمندی‌هـای مصرف‌کنندگان عضو در چارچوب مصـالح عمومی و کاهش هزینه‌ها آغاز به کار نمود.

اینک تعاونی با توکل بر خداوند و با همت و درایت و دوراندیشی مدیران تعاونی و همـچنین مدیریت محترم عامل شـرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران با همت یکایک همکاران، جانی دوباره گرفته و رو به توسعه می‌باشد.

 عملکرد تعاونی

عملکرد تعاونی از بدو تأسیس به شش دوره کلی تقسیم می‌شود.

 دوره اول) تمرکز به تأمین دارایی ثابت

با مدیر عاملی فریدون صالح روزهای آغازین خود را طی نمود و قسمت عمدة سرمایة ثابت در این دوره تهیه شد.

این دوره طول عمرکمی داشت و تعدادی ازهمکاران هیئت مدیره به بانک ملی منتقل شدند.

پس از انتقال همکاران و طی تشریفات اداری، اعضای جدید با حضور آقایان کیان‌مهر،  شهرابی، حقیر،  صالح و حاجبی شروع به کار نمودند.

بعد از انتقال آقای صالح، آقای دریادل جایگزین وی شدند. در این دوره یخچال و ویترین تعاونی تهیه شد.

 دوره دوم) متمرکز بر تهیه کالای سنگین

این دوره با مدیریت حمید شهرابی آغاز به کار کرد و عمده‌ترین فعالیت این دوره عبارت بود از: تهیه و عرضه۳۲ نوع کالای سنگین متناسب با نیازهای اعضاء مانند: فرش، یخچال، تلویزیون، و ...

 دوره سوم و چهارم) توسعة کیفی فروشگاه

این دوره طولانی‌ترین دورة هیأت مدیره تعاونی مـصرف بود و بسیـاری از امور، همچون توسعة تعاونی در این دوره صورت پذیرفت.

این دوره ترکیبی از دو دوره با مدیر عامـلی آقای قاسم رحیم‌زاده  به پایان رسید که اقدامات انجام گرفته به شرح زیر می‌باشد:

1 -  جابجایی تعاونی به مکانی بزرگتر ۲ ارائه تسهیلات خرید کالا 3 - عضویت سهامداران در تعاونی مصـرف بانک ملی ایران ۴ - توزیع کالاهای اساسی ۵ - مکانیزه نمودن خرید کلیه اقلام موجود درتعاونی و نصب سیستم مکانیزه از طریق صدور فاکتور به وسیله دستگاه بارکدخوان ۶ - نصب و راه‌اندازی دستگاه کارت خوان (P.O.S) در جهت ارائه خدمات فروش از طریق کارت‌های الکـتـرونیکی ۷ - تهیه و تامین کـالاهای مورد نیـاز شرکت ۸ - چـاپ و توزیع برگه‌های سهام.

 دوره پنجم وششم) توسعه کمی وکیفی

این دوره با انتخـابات مجمع عمومی نوبت اول سـالیانه در مورخ 4/3/1387 و 10/3/1391 تشکیل شد و آغاز به کار کرد.

در این دوره سعی شده است، ضمن حفظ شرایط کنونی تعاونی همگام با موج چهارم عصر اینترنت به مکانیزه کردن ومجهز نمودن تعاونی به شناسه‌های این عصر (بهره‌مندی از اینترنت، ایجاد سایت و مکانیزه نمودن) به فـروش مبادرت نماید.

این دوره با بهره‌گیری از تجارب دوره‌های قبل و به منظور توسعه همه جـانبه تعاونی و اهمیت دادن به نیازهای اعضـاء و مشارکت آنان در امور تـعـاونی فعالیت خود را شروع کرده است.

هرچند طی این چند سال تعدادی ازاعضاء تعاونی به دلیل بازنشستگی، انتقال افراد مأمور به بانک و ... تسویه نموده‌اند، ولیکن تعاونی در این دوره توانسته حدود ده نفر عضو جدید داشته و اعضای فعلی این دوره 19۶ نفر میباشند.

اهم فعالیت‌ها و عملکردها عبارتند از:

۱ - کنترل قیمت از طریق مقایسه قیمت دربازار ۲ - شناسایی منابع دست اول ۳ - ساماندهی بخش فروش در جهت افزایش گردش نقدینگی، کاهش هزینهها و ارائه خدمات بیشتر ۴ جمع‌آوری پیشنهادات و انتقادات اعضاء و بررسی کارشناسی به منظورسازماندهی و توسعه تعاونی ۵ مشخص شدن ساعت خرید ۶ - فروش مایحتاج ضروری و اولیه اعضاء ۷ - فروش بیش از۸٠ تخته چادر مسافرتی و سایر اقلام مورد نیاز سفرهای تفریحی ۸ - فروش۴۲ دستگاه کامپیوتر به منظور ارتقاء دانش کامپیوتری اعضاء ۹ - فروش بیش از ده نوع لوازم خـانگی برای متقاضیان به صورت اقساط بلندمـدت ۱٠ - تهیه و توزیع لاستیک خودرو به صورت اقساط بلندمدت ۱۱ ایجاد سایت اینترنتی۱۲ اهداء سبد کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۳ - پیگیری و هماهنگی با بانک ملی جهت دریافت تسهیلات وام خودرو و کالا جهت سهامداران۱۴ - ارائه فـروش  اقساطی برنج ایـرانی به اعضـاء متقـاضی 15 راه‌اندازی سامانه پیامک جهت ارتباط با اعضاء 16 - ارائه وام خرید کالا به اعضاء به صورت قرعه‌کشی.

 
 
کانال تلگرام

نرم افزار امنیتی

مولفه های نرم افزار امنیتی
 (Guilloche)گیلوش
 (Art screen)آرت اسکرین
 (Latent Image)تصویر مخفی
 (Rainbow)رنگین کمان
 (Micro text)ریز نوشته
(Relief)برجسته سازی
(Anti Copy)ضد کپی

اثر انگشت(Finger print)
.........

ادامه

ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :